Saturday, October 26, 2013

Simit kebabı



simit kebabi 1


Dün arkadaslarım vardı bende.Simit peynir yapalım,baska bir sey olmasın diye anlasmıstık aslında ama ben her zaman ki gibi rahat durmayıp açma borek falan yapınca aldığım bütün simitler yenmeden kaldı...

Hal boyle olunca simitleri tüketebilmek için bugun kebap yapıverdim.Altına ekmek yerine simit kullandım.İlk kez bunu AYLIN' de gormustum ve o gunden beri kalan simitlerimi bu sekilde değerlendiriyor oldum :)

Zaten simide bayılırım diyorsanız bir de bu yemeği deneyin derim ben .Bakalım sizler nasıl bulacaksınız? :)

mazlemeler:

500 gr bonfile (Et,tavuk,kofte hic farketmez nasıl isterseniz)

4 adet simit

3-4 kaşık sıvıyağ

tuz

karabiber

1 kase sarımsaklı yogurt

1 yemek kasığı tereyağ

1 tatlı kaşığı pul biber

Simitlerimizi parcalar halinde dilimleyip fırın tepsimize diziyoruz ve 200 derece fırında  hafifce kıtırlastırıyoruz.Diğer yandan sıvıyağımızı kızdırıp bonfilelerimizi sulandırmadan pişiriyoruz.Tuz ve karabiberini ekleyip altını kapatıyoruz.

Fırından cıkarttığımız simitlerimizi servis tabağımıza alıp üzerine sarımsaklı yogurdumuzu gezdiriyoruz.Etlerimizi üzerine dizip tereyağını eritip içine pul biber atarak yaptığımız sosumuzdan gezdiriyoruz.

Sıcak olarak servis yapıyoruz...







No comments:

Post a Comment