Wednesday, October 9, 2013

Ege Gezisi



Çok şükür bana da nasip oldu Cennet vatanımın Ege sahillerinde dolaşmak:)))Eşimin sürprizi ile başladığımız harika gezimizde İzmir,Çeşme,Seferihisar,Alaçatı,Kuşadası,Milas,Bodrum,Turgut reis,Bitez,Gümbet,Marmaris,Fethiye,Datça ve son olarak Pamukkale'yi gördük.

Resmen büyülendim fotoğraf çekmeyi bile unuttum o harika sahillerde dolaşırken,böylesine bir vatana sahip olduğumuz için gurur duymalıyız.

Gezimizden bir kaç kare fotoğraf  ve ufak notlarımı paylaşayım...

İzmir ve Kordon Boyu'naSabah 6 gibi ulaştık İzmir'e Kordon'da dolaştık canım İstanbul'um gibi vapurlar işleyen bir şehirmiş,meşhur Kumru'sunu da tattık tabii:)))

Çeşme'ye hayran kaldım tatlı tatlı esen rüzgar,marinası,plajı harikaydı.Marinada kişi başı 35 Tl.olan harika tekne turları var koylara uğruyor öğle yemeyi firmaya ait 7 saat sürüyor mutlaka tavsiye ederim.

Alaçatı boşuna sörf cenneti olmamış rüzgar bizi bile uçuracaktı neredeyse ama harika bir diyar Alaçatı

Kuşadası tam benim için yaratılmış serin,kafeleri,çarşısı,otel ve pansiyonları ile tam bir Cennet

Bodrum herkesin hayalini süsleyen yer gündüzleri yerel halk hariç kimseler yok ortalarda gece 12'den sonra adım atacak yer bulamıyor insan sabaha kadar eğlence sınırsız:)

Zeki Müren müzesi ve kalesi süper...

Marmaris'e gelince sahili harika yalnız Bodrum gibi aşırı sıcak nefes alınmıyor:)

Fethiye ve Datça sahiller genelde hep aynı ama görülmeye değer.

Pamukkale ve travertenler eşsiz Rabbim ne güzellikler yaratmış.Kişi başı giriş ücreti 20 Tl. İsterseniz rehber tutarak dolaşabiliyorsunuz,travertenlerin alt tarafına bir tatil köyü yapılmış bayıldım...

Fotoğraf makinemin azizliğine uğradığım için travertenleri gezerken fotoğraf çektiremedim:(((

İnşallah başka sefere...


ege gezisi 1






ege gezisi 2




ege gezisi 3


ege gezisi 4

                                       İzmir ve Kordon Boyu


ege gezisi 5





ege gezisi 6




ege gezisi 7




ege gezisi 8




ege gezisi 9
                                                             Çeşme


ege gezisi 10





ege gezisi 11




ege gezisi 12




ege gezisi 13
                                                           Alaçatı





ege gezisi 14






ege gezisi 15






ege gezisi 16








ege gezisi 17




ege gezisi 18




ege gezisi 19




ege gezisi 20




ege gezisi 21




ege gezisi 22
                                Turgut reis,Gümbet,Bitez,Bodrum





ege gezisi 23




ege gezisi 24




ege gezisi 25
                                                 Marmaris





ege gezisi 26




ege gezisi 27

                                       Pamukkale






No comments:

Post a Comment