Saturday, October 26, 2013

kurdele nakışı çiçek tekniği

Merhaba degerli site ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün kurdele nakışı çiçek tekniği yazisini yayinlamaya karar verdik.










kurdele nakisi cicek teknigi 1


geçenlerde işlediğim havlum,


kısmet... bakalım satılacak mı? yoksa hediye mi olacak?


 bilmiyorum :)


malum yaz geliyor ve hediyeliklerimi ayarlamaya başladım






havluya yakından bakalım ;


kurdele nakisi cicek teknigi 2










kurdele nakisi cicek teknigi 3










kurdele nakisi cicek teknigi 4






adım adım kurdela nakışı yapım aşamaları ;






kurdele nakisi cicek teknigi 5


çiçeği oluşturacağımız yere 5 tane nokta koyalım










kurdele nakisi cicek teknigi 6






yüzeye çıktığımız noktadan, geriye alt yüzeye iniyoruz






kurdele nakisi cicek teknigi 7


kurdelamızı tamamen çekmeyelim






kurdele nakisi cicek teknigi 8






çiçek yapraklarının eşit olması için araya kağıt kullandım






kurdele nakisi cicek teknigi 9






çiçek yaprağımızın dip sağ yanından yüzeye çıkıyoruz


(sıra sağlamlaştırma işleminde)






kurdele nakisi cicek teknigi 10


şimdi de sol dip kısmından alt yüzeye iniyoruz






kurdele nakisi cicek teknigi 11






sıkıca kurdelamızı çekiştiriyoruz


(sağlamlaştırma işlemimiz tamamlandı, artık sökülme ihtimali yok)






kurdele nakisi cicek teknigi 12






çiçeğimizin ikinci yaprağına geçebiliriz :)






kurdele nakisi cicek teknigi 13






kurdele nakisi cicek teknigi 14


ilk yaprağımızda yaptığımız işlemleri aynen tekrarlıyoruz kızlar






kurdele nakisi cicek teknigi 15






işte sonuç ;






kurdele nakisi cicek teknigi 16






yeşil yapraklarımızıda konduruverdik mi işlem tamam dır


ortalarına inci dikerken çiçeğin arka yüzeyinide temizledim


kurdela nakışlarımızda arka yüzeyin temizliğine dikkat edelim :) hatırlatayım dediydim


anlaşılmayan yer olursa malum buralardayım  kikikikiki


neyse çenem düştü yinee ,kolay gelsin kızlarrr görüşmek üzeree


sevgilerimlee







Bu makale ile alakali daha fazla bilgi inceleyebileceginiz kaliteli bir web kaynagi : kurdele nakışı nasıl yapılır

No comments:

Post a Comment