Wednesday, October 2, 2013

İndirim Cicileri..


Watsons ve Gratis indirimlerinden oldukça yararlandım sanırım:) Aslında ihtiyacım olmasa da acaba iyimi dediğim ürünleri aldım denemek için. Bazılarıda sürekli aldığım ürünlerdi.Onları zaten birkaç tane aldım.


indirim cicileri 1
Gratis cicileri, en çok nude palete sevindim. Diğer paletleri acele edip pahalı alan ben ilk kez bir palette dişimi sıktım ve indirimi bekledim. Allıkların 2 rengini aldım. Birçok blogger arkadaşımın aldığı bir renk var o benim gittiğim Gratiste yoktu aslında çok güzelmiş. Lorealin yeni çıkan yıkama jelini hemen denedim harika indirim bitmeden edinin derim.


indirim cicileri 2
Bunlarda Watsons indiriminden. Ayrı ayrı iki gün gittim. Stay Matte pudrayı stok için aldım. Zaten ucuz bir pudra indirimde çok uygun oldu. Lorealin stick rujlarını normalde almazdım Clinique sevdiğim için indirimdeyken aklım kalmasın diyerek aldım. Loreal Lumi Magic aydınlatıcıyı indirim olmasa da alacaktım.Bazını ve Fondotenini kullanıyorum ve seviyorum çünkü. Diğerleride denemek istediğim ürünlerdi.

Takip edebildiğim kadarıyla tüm blogger arkadaşlarım güzel ürünler almış,herkes güzel günlerde kullansın cicilerini.


Sevgiler..



No comments:

Post a Comment