Monday, October 21, 2013

Şike Mike




sike mike 1






Herkese merhaba! Bir açıklama yapıp kaçacağım hemen.... En son yaptığım çekiliş ile ilgili olarak biri çekilişe katılan kişilere ablama torpil yaptığımı ima eden yorumlar gönderiyormuş. Ortadaki bilgi kirliliğini temizlemek istiyorum, ayrıca kimsenin aklında bir soru işareti kalmasını da istemiyorum. Blogumdaki çekilişleri 4 yıldır düzenliyorum, bunu okuyucularıma bir teşekkür olarak başlattım ve inanın keyif alarak yaptım hepsini. Kimini kendi imkanlarımla düzenledim (bu çanta çekilişimde olduğu gibi), kimini sponsor katkılarıyla... Ve bundaki tek amacım okuyucularımı mutlu etmekti... Hayatımda hiçbir zaman kimsenin hakkını başkasına yedirmedim, her zaman dürüstlükten ve hakkaniyetten yana oldum. Beni bilen biliyor zaten...






Şimdi bunu böyle detaylı açıklıyor olmam bile çok saçma ama yine de kimsenin aklında soru işareti kalmasını istemediğim için belirtmek istiyorum:






Çekilişe birden fazla yorum bırakan kişileri listeye sadece bir kez ekledim. Mesela yıldız twitter adresini de verdiği için 2 defa yorum bırakmış, bu yüzden yıldızı listeye iki defa dahil etmedim. Dolayısıyla 106. sıradaki kişi meleğin oyuncakları oldu.






Ablam yorumlarda Nily olarak görünmüyor çünkü o çekilişle ilgili yorumunu "Telefon" isimli postuma bırakmış.






Şimdi gelelim yorumların detaylarına:






meleğin oyuncakları21/8/13 20:13


yazılarını okuduğumda yüzümde bir gülücük beliriyor :)






Nily21/8/13 20:18


Bitaneeeeem...


Seni cok ozledim! Bu biiiiiir....


Annisin fotoya bayıldım... Bu ikiiiiiiiiiii...


Ve de cekileşe benim adımı da ativer bu sefer... Malum kuşlu muşlu nefis bir çanta...


Öperim lokumlarım....


Xoxox






Adsız21/8/13 20:44


Nil'in fotosu olmayan postlarına yorum bırakasım gelmiyor Noni'm. ^_^


SerpilK






Dolayısıyla ablam yorumu bıraktığı saat itibariyle meleğin oyuncakları ve Serpil K'nın arasında yer aldı ve 107. kişi o oldu. Dolayısıyla hediye de onun oldu. Ablam diye torpil morpil geçmiş değilim yani. Ayrıca bu çekilişler resmi olmadığı için 1. derece yakınlarım da elbette katılabilirler, buna kimsenin bir itirazı yoktur heralde! 4 yılda bir kez piyangonun aileme vurması da hemen art niyet aramayı gerektirmez. Kısacası Noni'niz şike mike (haa haaa bu iki kelimeyi yan yana çok sevdim!) yapmadı hiçbir zaman da yapmaz içiniz rahat olsun. Hepimizin üstünden bir yük kalktığına göre tatilime kaldığım yerden devam edebilirim heralde :)



No comments:

Post a Comment