Sunday, October 27, 2013

ÇOCUKLARA DAMLA ÇİKOLATALI MUFFIN YAPALIM MI?



cocuklara damla cikolatali muffin yapalim mi 1


Hiç aklımda yoktu aslında şu ara bir muffın tarifi vermek ama evde bu ara o kadar sık yapılıyor ki ınstagramda paylaştığım fotodan sonra tarifi soranlar olunca, en iyisi bloga eklemeli dedim,aslında her gün bir şeyler paylaşmak istiyorum ama seçici oldum sanki,yok o olmadı onun fotoğrafı kötü içime sinmedi diye diye günlerce yazmadan kalabiliyorum,oysa paylaşmak istediğim çok şeyler var çok...

Galiba biraz tembelim ben sözde bir çok şey yapıyorum ama icraata gelince kalıyorum, evet itiraf ediyorum...

Kış mevsiminin havası sarmış bulunmakta evimizi ve benliğimi buna dair çok paylaşımlarım oluyor bu ara facebook ta yoksa siz hala habersiz misiniz facebook sayfamdan gün içinde oradayım haberiniz olsun :)

Bizim evin küçük beyi yani 2 yaşındaki oğlum bayılıyor kek yemeye bugün sabah pancake yaptım bu ara sabah kahvaltısı yapmayan kuzum reçele bana bana yedi bende içimde sevinç çığlıkları attım sizde ister misiniz tarifini?

Muffınler pişerken sabredemedi desem yeridir gitti geldi sordu hala pişip pişmediğini tabi fırından çıkar çıkmaz da afiyetle yedi,kuzulara yarasın hep iştahları açık olsun.

malzemeler


  • 3 yumurta

  • 1,5 çay bardağı toz şeker

  • 1 çay bardağı sıvıyağ

  • 1 çay bardağı süt

  • 1 paket kabartma tozu

  • 1 paket vanilin

  • 1 çay bardağı damla çikolata

  • 10 yemek kaşığı un







yapılışı



  • Derin bir kap içinde yumurta ve şeker krema kıvamına gelene dek çırpılır.

  • sırası ile sıvıyağ ve süt eklenip çırpmaya devam edilir.

  • un,kabartma tozu ve vanilinde eklenip çırpılır.

  • damla çikolatanın yarısı hamura ilave edilip kaşıkla karıştırılır.

  • muffın kalıplarına pay edilir.

  • üzerine kalan damla çikolatalar serpilir.

  • önceden ısıtılmış 180 derece fırında 20-25 dakika kadar pişirilir.












cocuklara damla cikolatali muffin yapalim mi 2






























No comments:

Post a Comment