Thursday, October 17, 2013

mekikli iğne oyası

Merhabalar degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün mekikli iğne oyası makalesini sunmaya karar verdik.








Herkese merhabalar efendim,  bir zamanlar bu arkadaşınız mekik oyasınada merak salmıştı top topu  bir iki tülbentee oyalamış bulunmaktayım:))eee gülmeyin amaaaa:)) neyse konumuza döneyim ben,mekik oyası havlu kenarlarında sıkça rastladığımız bu modelin minyatürünü bende sizler için açıklamaya çalıştım  tabii mekik kısmını değil sarma şeklini:))

ama diyorsanızki ben mekik oyası öğrenmeyi çok istiyorum eğer deneyebilir ve başarabilrsem sizler için  bir video çekimi hazırlamayıda düşünürüm, yinede bir başka adrestee var tabii hobievimiz forumumuzda sevgili Rabia arkadaşımızın açıkladığı uygulamalı derslerimizde var  meraklısı için tık tıkk üye olmanız yeterli canlar...


mekikli igne oyasi 1






mekikli igne oyasi 2






 mekik  oyası çiçeğimiz bu arkadaşlar






mekikli igne oyasi 3


şimdi renkli ipimle gördüğünüz gibi çiçeğin orta kısmına yaprağın dibine sabitledim ipimi, ben çakmakla yakarak yapıştıryorum bu kısmı...


mekikli igne oyasi 4






 renkli ipliğimi hemen ilk yaprağın altından geçiriyorum...



mekikli igne oyasi 5




 hemen ikinci yaprağın üzerine getiriyorum...


mekikli igne oyasi 6






resme dikkat lütfen bir alttan bir üstten:)) bu şekilde sarma işlemini yapıcaz...



mekikli igne oyasi 7










bu şekilde sıkı sıkı sarmaya çalışıyoruz...



mekikli igne oyasi 8


                                             yaprağın üstünde ipliğim...





mekikli igne oyasi 9







mekikli igne oyasi 10






diğer yaprağın altında ipliğim...







mekikli igne oyasi 11



mekikli igne oyasi 12






bu şekilde srma işlemini yapıyoruz...



mekikli igne oyasi 13



mekikli igne oyasi 14










elimde ara ara ördüğüm  canım sıkılınca ,unutmayayım diye başladığım oyam :))






mekikli igne oyasi 15



mekikli igne oyasi 16






bunlarda ufak tefek elimde kalan örnek modeller ,mavili olanı tülbente yapmıştım ,tülbent oyamadan kalan fazlalık:))






netten hem tülbent oyasına hemde havlu kenarlarına uyarlanabilen bu modellerdende sizlere seçtim,hatta iğne oyasıyla bile ikili çalışmalarda harika duran bir çiçek motifii



mekikli igne oyasi 17










mekikli igne oyasi 18










mekikli igne oyasi 19



mekikli igne oyasi 20



mekikli igne oyasi 21




Bu yazi hakkinda daha fazla yazi gorebileceginiz onerecegimiz bir internet kaynagi : mekikli havlu kenarı

No comments:

Post a Comment