Tuesday, August 6, 2013

Yves Rocher Pure System Maske



Özellikle yaz aylarında cildim kurudan karmaya döndüğünde temizleyici/arındırıcı ürünlere yöneliyorum. Bu yaz en sık kullandığım maskelerden biri Yves Rocher'nin akneli ve siyah noktalı ciltler için ürettiği "Pure System" serisinin maskesi oldu.



yves rocher pure system maske 1



Ürünün "cildin sebum fazlasını emerek sivilce ve siyah nokta oluşumunu engelleme" iddiası var ve "haftada 1-2 defa temiz yüze uygulayıp, 3 dakika beklettikten sonra durulanması" öneriliyor.






Ben bu maskeyi birkaç aydır Innova Kil Maskesi ile dönüşümlü olarak kullanıyorum. İçinde sebum dengeleyici kil, arındırıcı  salisilik asit ve onarıcı aloe vera var. Genellikle 10-15 günde 1 defa uyguluyorum. Çok ince bir tabaka halinde uygulanmayınca 3 dakikada kurumuyor, ben 5-6 dakika bekletiyorum ve bol suyla duruluyorum.


 


Siyah noktaları azalttığını, tek tük sivilcelerime iyi geldiğini, cildimi derinlemesine temizlediğini ve canlandırdığını söyleyebilirim. Memnun kaldığım bir ürün oldu, bitince tekrar almayı düşünüyorum.






Pure System maske 50 ml22,90TL. Siyah nokta problemi olan karma-yağlı ciltlere tavsiye ediyorum.






Bu maske benim Yves Rocher'den denediğim ilk cilt bakım ürünü. Markanın diğer maskelerinden de denemeyi düşünüyorum. Bu maskeyle ilgili yorumlarınızı ve diğer Yves Rocher maskelerinden önerilerinizi bekliyorum :)






Francesca



No comments:

Post a Comment