Sunday, August 25, 2013

en yeni patikler

Selam degerli site ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün en yeni patikler yazisini sunmaya karar verdik.











en yeni patikler 1

BOBUX




Bizim zamanımızda bildik eski usul yün patikler vardı bebekler ve çocuklar evde giysin diye şimdilerde ise bu yeni jenerasyona uygun bu tarz altı kaymaz süet,el yapımı deri patikler var!





Benim kızlarım sürekli çoraplarını çıkardıkları için hatta kimi zaman birbirlerininkileri bile ,bu sebeple alsam da giymezler diye düşünüyordum.Ancak durum tahminimden farklı oldu ;3 haftadır kullanıyorlar ve çorap çıkarma hadisesi de böylelikle sona ermiş oldu!Patiklerin altı ilk aldığımız gün pembe olmakla birlikte ertesi gün pembeden griye sonraki günlerde griden siyaha dönmeye başladı :)

Ancak çoraplarını hiç boyamadı enteresandır!



Ben bunları ev içinde düşündüm ancak dışarıda da henüz yürümeyen bebeklerin ayaklarında görmüştüm!

Bu tarz patikler için bilindik iki ayrı marka var;Bobux ve Shooshoos!Ürünlerde model farkı var ancak her ikisinin de fiyatları yaklaşık 90tl civarında.

Online alışveriş sitelerinde zaman zaman indirimli fiyatlarıyla neredeyse yarı fiyatına yakalamak mümkün !Ayrıca yerli marka opsiyonları da mevcut ,yine bu sitelerde  rastlamıştım.



Özetle ben çok memnun kaldığım için paylaşıyorum hatta 12.aydan daha önce almalıymışım geç bile kalmışım diye düşündüğüm için ...


Ilgilenebileceginiz ilginc bir yazi : çeyizlik çetikler

No comments:

Post a Comment