Thursday, August 22, 2013

ahşap boyam

Selam degerli site okurlarimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün ahşap boyam yazisini yayinlamaya karar verdik.

Merhabalar..

Hayırlı Cumalar diliyorum..

Kızımın kendi elleriyle boyadığı bu küçük takı kutusu üzerinede yine onun isteği üzerine biraz değişiklik yaptım..

Halası boyaması için küçük bir hobi seti almıştı kızıma.. Boyaları bizim akrilik boyalarımız gibi değil tabiki bu setlerin, kuruyunca un gibi olup bulaşıyor.. tabi ben üzerini beyaza boyayınca farkedebildim..Beyazlarım pembe oldu ve alttaki kırmızı üstteki beyazı istemedi, zaytinyağı gibi bölük bölük oldu beyaz boyam, bir kaç kat boyayınca düzeldi..

Kızımın seçtiği kuşlu peçeteleri kesip yine onun istediği yerlere yapıştırdım, arkadaki çiçek de onun seçimi :))

Mutlu huzurlu hafta sonları diliyorum hepinize..

Sevgiler..


ahsap boyam 1



ahsap boyam 2






Kutunun renkli hali :))


ahsap boyam 3
 renkli kalmasını istediğimiz yerleri mumladık ve boyadıktan sonra zımpara ile renkleri çıkardık..


ahsap boyam 4




Hosunuza gidebilecek enterasan yazilar : ahşap boyamasandıkmodelleri

No comments:

Post a Comment