Wednesday, August 7, 2013

ALDATILMAK



Merhabalar Güzellerim ,






aldatilmak 1






Bugünkü konumuz aldatılmak. Çevremde bu yüzden boşanan (kendi annem ile babam dahil) arkadaşlarım var ve bu aralar kafamı çok kurcalıyor.


Sevgili ve ya sözlü-nişanlı iken ''Ayrıldım senden Allah bilmemneni versin! '' diyebilirsin. Ama düşünün ki evlisiniz. Allah korusun aldatıldınız. Ne olacak şimdi ?






Bir bakış açısı olarak babaannemden bahsetmek istiyorum. İki evladı olan bir kadın. 14 yaşında evlenmiş 15 yaşında amcamı kucağına almış ..


Bu süre içerisinde fazlasıyla sefalet, acı ve aldatılmanın acısını çekmiş. Fakat ayrılmamış. O zamanlarda öyle bir durum yok tabiki hemde hep derki ''Erkek aldatır, ama sen hep kürkçü dükkanısındır.''






Peki ya kendimize olan saygımız? Peki ya içimizde kopan fırtınalar? Yalnız başına bir çölde kalmışçasına yaşadığımız çaresizliğe nedemeli?






aldatilmak 2






Geçmişinde aldatılmış bir genç kadın olarak söylemeliyim ki o onur kırıklığı kolay kolay tamir olmuyor. Kaybolan güven duygusu yerine gelmiyor uzun bir süre. 






Yüzeysel, dünya umrunda olmayan insanlar gibi çoğu şeye katlanıp hayatına devam mı edersin ? Yoksa bu olaylara tahammül edemeyip boşanır mısın ? Ve ya ayrı kalmayı mı tercih edersin ?






Ben bu sorunun cevabını bulamıyorum. Henüz evli değilim. Ama düşünüyorum, şuan aldatılsam ne yaparım? Acaba sevgimin büyüklüğü sindirebilitemi güçlendirir mi diye ..






Ya da herşeyden, bunca geçen zamandan, yaşanmışlıktan ve ondan vazgeçip yüzüğü ve yaşadığımız herşeyi eline 3ün1i şeklinde verip gider miyim? 






Peki ya siz? Sen?






Sevgilerle ...






No comments:

Post a Comment