Sunday, September 1, 2013

Yıldızlar geçidi:)


Başlığı uydurdum:) ben öyle konuşurken de ,yazarken de çok düşünmem o an aklıma ne geldiyse yazarım ,söylerim geçer gider:)

Gelelim geçtiğimiz günlerde sahiplerine kavuşanlara , akıl edip yaptıklarıma:)


 yildizlar gecidi 1


 Bizim evde lohusa olmadığına göre , bardağa kola doldurup, sanal lohusa şerbeti hissi verip, bu fotoğrafı çektim:)  Lohusa şerbeti bardak süslerim   emeksensin, de görücüde:)


yildizlar gecidi 2



yildizlar gecidi 3


Yakında aramıza katılacak olan Yankı bebek için broş,annesi için lohusa tacı,akrabaları için 15 adet  esprili akraba broşları çalıştım. 2 günde rekor kıracağımı sandım ama 4 gün sürdü . Gece 4 'te bitmişti . Korsanlar oldukça oyaladı:) Gelen yorum tümmm yorgunluklara değdi:)

Fotoğraftakiler yarısı , tamamı bittiğinde bende bittiğim için, fotoğraflamadan gönderdim:) 


yildizlar gecidi 4


Son olarak Can'ın 1 yaş doğumgünü partisi için taç çalıştım. Çok beğenildi. Minik Can 'da  çok beğenmiş:) Arslan figürünü uzun bir araştırmadan sonra buldum. Doğru seçim yapmışım bu yüzden kendimi kutluyorum:))  emeksensin 'de...


Bu haftaki çalışmalar böyle , bakalım ilerleyen günlerde neler çalışacağım yine paylaşırım,iyi geceler ,mutlu haftalar:)





 


No comments:

Post a Comment