Tuesday, September 3, 2013

Sosipop : DİKKAT Tehlike! SüperFresh



sosipop dikkat tehlike superfresh 1


Yıllarca filmlerde Amerikan tarzı ürünleri gördük, özendik, yemek istedik. Fastfood ürünler çoğaldıkça bir çoğunu denedik. Benim Acemi Prenses filminde görüp aklımda kalan bir ürün vardı. Bu ürüne çok benzer sosipop görünce hemen aldım. Hava sıcaklığı normaldi, hemen eve geçip ürünü buzluğa koydum. 2 adet pişirdim 2 farklı pişirme tekniği uyguladım. Birini kızgın yağda diğerini ısınmış fırında sonuç fiyasko! Süperfresh aradım, sizden ürün değil bilgi istiyorum. Bu üründe bir yanlışlık var dedim. Numara bıraktım tık yok. Facebook üzerinden çokça yazdım üründe hata varsa yazmayayım, ürüne yanlış bir imaj çizmek istemem dedim. Tüm iyi niyetim yaklaşık 40 gün sürüncemede bırakıldı. Ben de yetti be diyerek sizlerle paylaşıyorum. Kimse kusura bakmasın, süper fresh bitmiş, ardından gelen firmalar almış başını yürümüş. Bundan sonra tek bir ürün bile almam!


sosipop dikkat tehlike superfresh 2


(Yukarıda gördüğünüz makarna pişirme tekniği çektirmedir. Ben makarna yaparken çekeceği kadar su eklerim ve içine bir tane bulyon eklerim. Çekme işlemi tamamlanınca yağını ekler karıştırır sıcağı sıcağına sunum yaparım. Daha leziz oluyor.)


Ürün sonrası başıma gelenler: ürün çok şekerli bir tat bırakıyor zaten ağız tadıma uygun değil, eğer ürün tuzlu yapılsa gerçekten de satış grafiği farklı olabilirdi. Çok net hatırlıyorum bu ürünü ilk gördüğüm zamanlar tüm buzluklar dolup taşıyordu şimdi kıyıda köşede kalmış. Ben ne mi yaşadım? İshal oldum, hem de aynı gün ürünü anlatıp satın almasını sağladığım arkadaşımın da ishal olmasına sebep oldum:( Genel dağıtım ya da hava sıcaklığı mı dedim, uyarmak istedim ama nafile!


***


Bilinçli bir tüketici olduğumu düşünürüm. Telefon açamaya hiç üşenmem. Çoğu zaman raflarda gördüğüm aksilikleri haber verir firma prestijini korumasını sağlarım. Bunu yaparken de öyle ürün falan istemem, çünkü ben zaten yeni ürünler deneyen, devamlı satın alan biriyim. Gerek yok! Çok düşündüm yazıp yazmamakta. Ama hem firmanın müşterisine karşı tutumu hem de çocukları özendirici bir ürün olması beni yazmaya itti. Anneleri, tüketicileri uyarmış olayım. 


***


İyi, afiyet yerinde güzel günler dilerim.


Tarih84


No comments:

Post a Comment