Thursday, September 5, 2013

HAMİLE STİLİ *** 31. HAFTA BİR AKŞAM YEMEĞİ ***











Benim en sevdiğim renklerden biridir turuncu! O kadar sevmeme rağmen dolabımda ne çok azdır. Neden bu yaman çelişki hiç bilmiyorum?! O_o




hamile stili 31 hafta bir aksam yeme i 1





hamile stili 31 hafta bir aksam yeme i 2




bonprix.com.tr yi uygun fiyatlarından ötürü çok sevdiğimi biliyorsunuz. Son dönemlerde kocaman olan bedenim için bir kaç parça aldım, bu turuncu elbise ise de onlardan biri! Eğer topuklu ile kullanacaksanız şık bir yemeğe, babet veya sandaletlerle kullanacaksanız arkadaşlarla sahile bile çok rahat gidebilirsiniz. Üstelik bu elbise hamile reyonundan falan da değil. 34- 46 tüm bedenleri var.







hamile stili 31 hafta bir aksam yeme i 3





hamile stili 31 hafta bir aksam yeme i 4




Gelelim genel durumaa! 






31. hafta artık bana daha zor geliyor. Bebekle birlikte ağırlaşan vücudum, şişen el ve ayaklarım ile havanın sıcaklığı birleşince zorlanıyorum, bunalıyorum. Birde oturmak, kalkmak, eğilmek oof of!  Gittikçe giydiklerimi iyi taşıyamamaya başlıyorum. Ama tüm bunların yanında sesime tepki veren, gerilen, hıçkıran, tekmeleri sıklaşan oğlumu hissetme durumu müthiş. 


Hepsine değer =)







hamile stili 31 hafta bir aksam yeme i 5



hamile stili 31 hafta bir aksam yeme i 6




hamile stili 31 hafta bir aksam yeme i 7






Bu kombini bir iş/akşam yemeği için tercih ettim. Zaten çok fazla şık olma seçeneğim yoktu, elbisemi uzun zamandır giymediğim topuklu ve dengeli şık bir çanta ile kombinleyerek, kendimden ödün vermeden abartmadan ancak bu şekilde bir kombin yapabildim. Bu çantam en sevdiklerimden, hemen her şeye çok yakışıyor! 






Son aylar gerçekten giyinmek zormuş. Günlük hayat olmasa da özel günler için, evet! Şimdi mağazaları gezerken zayıf, normal insanların hallerinde memnun olmayışına kızıyorum. Yeni sezonda öyle güzel parçalar kaçırdım ki...






hamile stili 31 hafta bir aksam yeme i 8






hamile stili 31 hafta bir aksam yeme i 9






hamile stili 31 hafta bir aksam yeme i 10










Bir sonraki haftaya görüşmek üzereeee!






Elbise : bonprix


Ayakkabı : Sertaç Delibaş


Çanta : Piculet


Küpe : Eminönden :)










RENKLİ GÜNLER ^_^


No comments:

Post a Comment