Tuesday, September 24, 2013

TAM BUĞDAY UNLA BAZLAMA,,SERAMİK TAVADA BAZLAMA



tam bu day unla bazlama seramik tavada bazlama 1



tam bu day unla bazlama seramik tavada bazlama 2



tam bu day unla bazlama seramik tavada bazlama 3



:tam bu day unla bazlama seramik tavada bazlama 4


MERHABALAR,SELAMLAR,SEVGİLER DEĞERLİ TAKİPÇİLERİM :)


ENFES BİR BAZLAMA TARİFİM VAR


Her şeyden önemlisi ev yapımı temiz,güvenilir,miss gibi :)


!!! HER NE KADAR YAZILARIN OKUNMADIĞINI (GENELDE)FARKETSEM VE DÜŞÜNSEM DE TARİFİMİ YAZAYIM


Sağlığım elde hamur yoğurmaya müsait olmadığı için ekmek makinamda hamur hazırlamak bana büyük kolaylık sağlıyor :)


bu yüzden hamuru makine ölçüleri ile hazırladım siz kendinize göre ayarlarsınız


1,5 ölçü kabı tam buğday unu,


1 ölçü kabı beyaz un,


1 küçük kaşık (makinanın kaşığı ) toz kuru maya,


1 küçük kaşık tuz,


1 büyük kaşık şeker,


1 büyük kaşık zeytinyağı,


250 ml ılık su(kontrollü koymakta yarar var)


ekmek makinasının kabına önce sıvı sonra kuru malzemeyi koyup hamur ayarında hazırladım,


mayalanan hamurdan büyükçe bir parça alıp (ayva kadar) unlu tezgahta merdane ile çok hafif büyüttüm,


kapaklı seramik tavanın içine çok az un serpip hamuru koydum,kısık ateşte kapağı kapalı olarak pişmeye bıraktım,


spatula ile ters yüz edip iki tarafını da pişirdim


sonrası malum :))))))))))))





No comments:

Post a Comment