Wednesday, April 3, 2013

saç taç yapımı

Merhabalar sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Simdiki konumuz saç taç yapımı.

Merhaba

Saçlarıma çok fazla kimyasal kozmetik ürünleri kullanmayı sevmiyorum özellikle köklerine.. Benim saç diplerim yağlı ve  kepeğe meyilli, uçlara doğru ise kuru ve yıpranmış. Nemini çok kolay kaybedebilen saç yapım var.

Her şeyden huylanan saçım şampuanımı değiştirir değiştirmez hemen tepki vermeye başlıyor. Uçlar iyice kuruyor, yağlanma ve kepeklenme artıyor. Allahtan kolay bulunabilen bir şampuan kullanıyorum. Elidorun kepeğe karşı çözüm serisinden vazgeçemiyorum. El mahkum nereye bırakıyorsun şampuanını.

Sizler için küçük bir liste hazırlayayım dedim. İşte benim saçım için yaptıklarım ve yapmadıklarım :)

sac tac yapimi 1* Saçlarımın sağlığı için öncelikle sıcak suyla asla yıkamıyorum. Her ne kadar kaynar kaynar yıkamak istesemde çok büyük zararı olduğunu duyduğumdan beri ılık suyla yıkamaya dikkat ediyorum.

* Saçlarım ıslakken taramıyorum. Saç ıslakken kırılmaya daha fazla yatkınmış. Havluya sarıp bir süre bekletip öyle tarıyorum. Hafif nemliyken tarıyorum.

* Hergün saçımı yıkamamaya çalışıyorum. Saçı çok yıkamak saçın nem dengesini bozuyormuş.

* Yatarken saçımı toplamıyorum. Sert tokalar saçta kökten kopmalara sebep oluyormuş. Yumuşak tokalar kullanmak önemli.

*Özellikle saç boyalarında dikkatli olunması gerektiği söyleniyor. Saç boyalarındaki kimyasallar saçın yapısını bozarak saçsız bile kalmanıza neden olabiliyormuş. (Yanmasından bahsetmiyorum bile)

* Saçımı hiç boyamadım boyamayıda düşünmedim. Sadece yılda bir mutlaka kına yakıyorum. - benim gibi kokusunu sevmeyenlerdenseniz burnunuza ıslak mendil tıkayabilirsiniz. :)

* Tek olumsuz yaptığım şey neredeyse her gün fön çekiyorum saçlarıma. Çekmediğimde kendimi bakımsız kötü hissediyorum :( Buna malesef engel olamıyorum. :(

* Son olarakta haftada bir saçıma aşağıdaki nemlendirici maskeyi uyguluyorum.

Yağlı Saçlar İçin Nemlendirici Saç Maskesi

Malzemeler

Yarım su bardağı su

Yarım su bardağı elma sirkesi

Yarım su bardağı su ve elma sirkesini karıştırarak tüm saçıma dipten uca kadar uyguluyorum. Yarım saat beklettikten sonra ılık suyla 1 defa şampuanlayarak yıkıyorum. Saçlarım daha canlı ve sağlıklı görünüyor.

İşte bukadarcıkk. =)

Sevgiyle kalın...



Ziyaret etmenizi onerdigimiz enterasan siteler : sac orgusu kazak modelleri

No comments:

Post a Comment