Saturday, April 20, 2013

2012 havlu t

Merhabalar sevgili site takipçilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün 2012 havlu t makalesini paylasmaya karar verdik.


Geçmiş yıllarda bu taşların dışı metal olanlarını kullanıyordum fakat çok fazla yıkamaya gelmiyordu illa ki bir kaç taşı dökülüyordu, bu sefer dışı şeffaf plastik olanlarını buldum taşlar plastik malzemenin içine gayet sağlam oturtulmuş ve makinede yıkamaya daha dayanıklı, tabi yine de yıkama torbası ya da yastık kılıfı gibi bir şeyin içinde yıkamakta fayda var.

Havlularımız kürkçü handaki havlu land den alındı, bazıları da ipekçe markasının ayak havluları hatta havludan çok banyo paspası tarzında çalışılmış.

Bu yıl ayak havlusunda kendilerini aşmış havlucular, eski yıllarda el havlusuna uyduracak ayak havlusu bulamıyordum bir de üstünde kocaman çirkin ayak izleri oluyordu mecburen sevmeye sevmeye almak zorunda kalıyordum bu yıl çeşit ve model bollaşmış ölçüler büyümüş ve kalite artmış, bir de bu paspas havluların siyah rengini çalışırlarsa daha da mutlu olabilirim tek arayıp bulamadığım renk siyah....ve siyah üstünde bu taşları düşünsenize nefis olur herhalde...

Fotoğraflarda taşların ışıltısını yansıtamadığım için üzülüyorum özellikle ışık altında görmelisiniz, ben gözlerimi alamadım bayıldım, pırlanta ışıltısı gibi desem abartmış olmam.

Unutmadan üstündeki çiçekler broş tarzında arkası iğneli, yıkama esnasında çıkartılabilir. Sabit olmadığı için havlularımızı iki şekilde kullanılabilme avantajı sağlar.



2012 havlu t 1



2012 havlu t 2



2012 havlu t 3



2012 havlu t 4



Bu yazi ile alakali daha fazla bilgi bulabileceginiz degerli bir site : 2012 en şık havlu kena

No comments:

Post a Comment