Saturday, January 11, 2014

galatasaraylı lif modelleri

Merhabalar sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Bugunku konumuz galatasaraylı lif modelleri.


galatasarayli lif modelleri 1



galatasarayli lif modelleri 2



galatasarayli lif modelleri 3



galatasarayli lif modelleri 4



galatasarayli lif modelleri 5



galatasarayli lif modelleri 6



galatasarayli lif modelleri 7



galatasarayli lif modelleri 8



galatasarayli lif modelleri 9



galatasarayli lif modelleri 10



galatasarayli lif modelleri 11






galatasarayli lif modelleri 12



galatasarayli lif modelleri 13


Lif severlere bir kaç model  daha...Bu lifleri     üç gün önce çok sevdiğim  bir arkadaşımın tuhafiye dükkanında gördüm.  Resimlerini çekmeme yine  müsaade etti sağolsun.Bende  sizlerle  paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz.Yapan kişilerin de ellerine sağlık olsun. :)En üstteki üç lif sanılanın aksine en orta kısmından başlanıp yapılıyor.Benim hoşuma gitti ve ertesi günü lifin modelini çıkarmak için tekrar arkadaşıma uğradım.Birazını çıkardım ancak benim afacan oğlum  durmadı  ne yazık ki.Karşı tarafta bir pet shop dükkanı vardı ve benden illa bir hayvan almam için ısrar etti durdu.Pembeli olan lifi eve  getirdim örneğini çıkarmak için; sağolsun arkadaşım emaneten verdi.Onun da  değil ,kendisine  yardımcı olan bir  arkadaşınındı.Örnek biraz uğraştırıcı,bir kaç ayrıntılı resim de çektim.Onları da ekliyorum.Yapmak isteyenlere kolay gelsin.Sormak istediğiniz yer olursa, bende bitirdikten sonra yardımcı olabilirim :P






Herkese hayırlı geceler  diliyorum.Selam ve sevgilerimle... :))



Kesinlikle onerdigimiz guzel makaleler : galatasaraylı lif

No comments:

Post a Comment