Friday, January 31, 2014

Alisha yang semakin pandai



Anak solehah saya si Alisha ni kan... upenya banyak word omputeh yang dia tahu... Ada tu yang saya tak pernah sebut pun dia sebut.. Macam tadi kan, dia tengah main game tau.. Lepas tu dia cakap dekat saya, "Ibu, hat".. Saya ni pada mulanya.. buat2lah tak layan... sebab saya macam tak paham apa yang Alisha maksudkan... Tapi dah banyak kali sangat dia cakap.. Saya pun tengoklah game yang dia main tu... Upenya memang gambar hat @ topi u all.... Alahaiiiiii teruja plak saya rasa... hihii






Lepas tu kan, dia tunjuk plak game.. Game tu ada bunyi baby nangis... Alisha sambil "signing" saya cakap "cry"... Rasa nak penyet2 je Alisha ni tau... Padai sunggguh haihhh!!... Ohya, sebelum ni saya pernah share dekat u all pasal antara video pembelajaran Alisha adalah signing kan...Dari situ lah dia pandai signing tu semua... Nampak flower ke.. milk ke.. sambil sebut sambil signing dekat saya... hihi





Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.




alisha yang semakin pandai 1



alisha yang semakin pandai 2


alisha yang semakin pandai 3


tekan SINI untuk perkongsian bersama





No comments:

Post a Comment