Tuesday, February 18, 2014

2013 En'leri.


Bu sene bayıla bayıla sevdiklerim; Duman ve Kemiğin Kızı; Karou'nun masalsı hikayesi oldu.


2013 en leri 1
Karou cosplay'i yaptım bol bol. Zaten Prag'a gitmeyi deliler gibi istiyorum, artık daha bir çok ister hale geldim. Muhtemelen oraya mavi saçlı gideceğim! Bu konsept fotoğrafla hiç beklemediğim şekilde yayınevinden yılbaşı kapsamında kitap kazandım ne sevindim. Bakalım ne gelecek çok meraklardayım.

Bu sene Kitap oburları ile harika turlar yaptık. Onlarla olmaktan öyle mutluyum ki. Oburlar turu sayesinde harika insanlarla tanıştım. Gizem'e ayrıca teşekkür etmeyi istiyorum, bloğumu harika bir hale getirdi. Benim teknoloji özürlülüğümü çekmesi cabası.


2013 en leri 2


Ve sevgili Melda'cığımın kitabı "Yağmurdan Kaçmayanların Şarkısı" beni etkileyen ikinci kitap oldu. Resmen Kuzgun Tepesindeki odamı merak ediyorum. Kuzgunum Lou ile takılırız güzel güzel. 



2013 en leri 3



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Bu senenin en sevdiğim iki albümü Kaptan'ın sıcacık sesi ile kış albümüm olan "Yoldan Çıkmış Şarkılar"


Sayesinde Tahta Kılıç yapacağım o olacak.






Ve Fazıl Say'ın İlk Şarkılar albümü. Serenad Bağcan'ın sesini ilk duyduğum an vuruldum koşa koşa gittim aldım. İyi ki almışım resmen arşivlik eser. Kahvelerimizin vazgeçilmezi oldu.


2013 en leri 4


Dizilerden Vikings, Game Of Thrones izledim, demirbaşlarım artık onlar. Gerçi GOT resmen piç oldu Gezi olaylarından, Red Wedding'e amaan bi yürüyün gidin Halk Tv'i açalım noluyor edasında izledik.

Friends senesi oldu benim için. Onu izleyen her kişi gibi, muhtemelen ondan sonra başka bir diziye zor alışacağım, komedi dizilerine gülümsemeyeceğim ve deliler gibi yeniden çekilecek mi diye pusuda bekleyeceğim. Şimdi 10. sezonun sonlarına doğru ilerliyorum ve üzgünüm. Bitsin ilk sezonu tekrar izlerim. Dvd'lerini mutlaka edinip, Zeyneple Friends günleri yapma planlarım var.

Filmlerden aklımda kalan çok olmadığı için Get Glue'da etiketlemeyi unuttuğumdan Smaug'a heyecan yaptım en çok.


2013 en leri 5
                                                                                                                                                                   

Bu sene enlerim bunlar idi. Bakalım seneye neler okuyup, dinleyip, izleyeceğim.

No comments:

Post a Comment